Junior transportplanner

Offerte aanvragen
Junior planner

Junior planner

Onze organisatie groeit en wij zoeken een nieuwe collega om mee door te groeien! Wil jij samen in een enthousiast team onze ritten organiseren? Dan ben je net als wij klaar om de wereld van de planning en coördinatie te veroveren!

We zijn op zoek naar twee junior transportplanners (locatie Wehl en locatie Zelhem). Ons team staat bekend als gezellig en gedreven, wil jij hier ook je steentje aan bijdragen? Samen met de rest van het team ga je dagelijks zorgdragen voor een zo efficiënt mogelijke planning. Wist je dat wij werken met een modern plansysteem en dat we graag onze ervaring met jou willen delen?

Wat ga je doen?
Geen dag is hetzelfde op onze transportafdeling! Onze planafdeling bestaat uit diverse divisies waarin ieder team zijn eigen focus heeft. Je bent verantwoordelijk voor het zoeken naar de beste oplossing voor de klant, waarbij je kritisch kijkt naar het best mogelijke. Ben je stressbestendig en besluitvaardig? Dan ben je al een heel eind! Werken binnen de transportsector betekent snel schakelen en snel beslissen. In deze dynamische omgeving houd je het hoofd koel en verzorg je onder andere de volgende werkzaamheden:

  • Het organiseren van (inter)nationale ritten samen met je collega’s;
  • Het in overleg maken van een zo efficiënt mogelijke planning voor zowel import- als exportritten;
  • Het proactief opvolgen van de planning en sturen waar nodig;
  • Het onderhouden van contact met klanten en charters;
  • Het samenwerken met collega’s (van andere divisies en onze chauffeurs);
  • Het expediëren van zendingen;
  • Het verzorgen van de juiste documenten voor de begeleiding van de zendingen en de aanmelding van de zendingen bij de ontvangers.

Dit bieden we jou
Nieuwe collega’s krijgen een goede introductie en een warm welkom, zodat je je zo snel mogelijk thuis voelt bij ons. De prettige, open werksfeer kenmerkt ons. We zijn een vooruitstrevende organisatie, gericht op groei en ontwikkeling, en we vinden jouw eigen ontwikkeling ook erg belangrijk. Werken bij ons is leuk en uitdagend, maar we bieden meer dan dat:
• Een fulltime dienstverband;
• Inschaling salaris conform cao Beroepsgoederenvervoer;
• Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Vervoer;
• 24 vakantiedagen en 3,5 atv-dag;
• We zullen ervoor zorgen dat jij onze organisatie goed leert kennen;
• Aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
• Mogelijkheid tot het volgen van vakgerichte opleidingen/cursussen;
• Je krijgt korting op je fitnessabonnement (mits aangesloten bij Bedrijfsfitness Nederland) en fietsplan;
• Twee keer per week vers fruit op je werkplek;
• Reiskostenvergoeding van 0,19 euro per km;
• Jaarlijks heb je de keuze om 18 vrije dagen bij te kopen. Wij vinden een goede balans tussen werk en privé belangrijk.

Dit breng je mee

  • Het is fijn als je een mbo-opleiding afgerond hebt in de richting van transport en/of logistiek en ervaring hebt met verschillende plansystemen; wij werken met BluJay en Ortec;
  • Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal in woord en geschift;
  • De wegen in Europa zijn voor jou bekend terrein;
  • Je werkt graag in een dagdienst, waarin de werktijden variabel zijn;
  • Als je flexibel, leergierig, stressbestendig en communicatief vaardig bent en goed tegen een lolletje kunt, komt de rest ook wel goed.

Over ons
Gesink is sinds 1 januari 2021 onderdeel van Rabelink. We werken aan een duurzame logistieke toekomst en daar hebben we de beste mensen voor nodig. We hebben al ongeveer 600 toppers die hier samen aan werken en hopelijk ben jij de nieuwste topper die ons team komt versterken! Naast een gezellige en familiaire werkomgeving bieden we je de mogelijkheid om je door te ontwikkelen.

Wij zijn een bedrijf met een duidelijke identiteit en waarden. Ook wanneer we bezig zijn met het oplossen van complexe logistieke vraagstukken voor onze klanten, houden we altijd rekening met onze kernwaarden:
> Het draait om mensen
> Stop nooit met leren
> Ga voor kwaliteit
> Denk aan de wereld

Klinkt logisch toch? Voor ons wel.

Word jij onze nieuwe collega?
Solliciteer dan snel! Als je nog vragen hebt over de vacature, kun je contact opnemen met onze HR-Advisor Monique van Lith, via m.vanlith@rabelink.nl | 0314-368500 | 06-12802715 (ook via WhatsApp bereikbaar). Wij komen graag met je in contact!